Cumu installà a membrana di tettu EPDM?

1.Before di stallà u vostru sistema di tettu EPDM, assicuratevi di sceglie uni pochi di ghjorni induve e cundizioni secche sò garantite.
2.Lay down EPDM membrana nantu à u sustrato, cuntrollà per verificà s'ellu hà una cima o un fondu da circà fora di ogni stampa, loghi di marca, filigrana etc.
3.Lasciate a membrana EPDM rilassate per 30 minuti à un'ora per caccià i pieghe.
4.Una volta chì l'avete lasciatu rilassate, trascinate a mità di a membrana torna à u puntu centru è cuminciate à applicà l'adesivu à l'acqua cù u rullu di pittura.
5.Una volta chì avete finitu un latu, rinfriscà u latu oppostu à u puntu di u centru è ripetite u prucessu di rotulazione di adesiva è di posa.
6.Dopu chì avete finitu i dui lati, spazzate a superficia finita per caccià qualsiasi sacchetti d'aria - questu ancu creà un cuntattu più pusitivu trà a membrana EPDM è l'adesivo.
7.Se avete sempre nutatu qualsiasi pieghe o pieghe antiestetiche in a membrana, mette un pocu di pesu nantu à quelli spazii per prumove a ligame è creanu un finitu prufessiunale.
8.Using the smaller paint roller, applicà l'adesivu di cuntattu à i perimetri di 150mm largu di u sustrato - l'adhesive di cuntattu crea un ligame più veloce, più forte è più permanente.
9.Cut away eventuali flaps eccessivu di EDPM, lassannu un overhang chì hè ghjustu un pocu più cortu cà u PVC trim chì vi Mulateri Di L'andava à chiovu è finiscinu a stallazione.
10.Pudete ancu esse criendu un sistema di gutter custituitu di battens di legnu è trim chì permettenu à l'acqua di scorri fora di u tettu è in u gutter.

kjhg
WENRUN furnisce un serviziu persunalizatu è un serviziu one-stop per u vostru sistema di tetti.Eccettu per a membrana di gomma EPDM, pruduciamu ancu drenaje, stivali di pipa, scupper, angulu internu, angulu esterno, cinta di cucitura, cinta di copertura, lampeggiante è altri accessori cum'è piastre, viti, barre di terminazione.Per piacè cuntattateci per più infurmazione.


Tempu di post: Jul-23-2022